Alla inlägg under juli 2012

Av Terese - 28 juli 2012 19:16

Jobbade natt i natt två nätter kvar nu.. Stefan kommer imorgon med såå Nice saknat han grymt mycket.. Blekt håret idag blev fint men ljust men jag vänjer mig..för se vad Stefan säger imorgon;-);-) hörs snart igen

Av Terese - 24 juli 2012 21:19

Idag har jag typ solat halva dagen.. varit grymt Nice väder ju..sen fick jag och nath för oss att fixa upp poolen och Sågat bort grenar på träden...vi tyckte det blev riktigt Nice..nu ligger man och chillar lite i sängen.. trött alltså..

Av Terese - 24 juli 2012 13:45

För mig i iallafall..ligger redan ute i solen..kände från mitt rum att det var varmt ute..så nu blir det fin bränna..vet inte riktigt vad man ska gör idag..men blir väl sola tills solen försvinner..saknar min pojkvän..han har bar varit borta typ en dag...:-( hörs

Av Terese - 23 juli 2012 13:14

Asså har grymt tråkigt idag.. ska jobba natten inatt så börjar kl 21.. så tar det ganska lugnt tvättar och städar här hemma för DET behövs verkligen.. tagit fram lite intyg och annat till min intervju på torsdag.. haha redan nu lite nervös men kommer nog gå fint har ju varit på intervjuer innan.. så nu tänker vi på annat.. 


Stefan är i norge nu förresten så är själv :( men förhoppningsvis har han det bra.. :)


Tror jag ska träna lite sen var ju sååå längesedan jag gjorde det.. men blir lite till städ och så innan 


höres :P pussisar <3 <3 <3 

Av Terese - 23 juli 2012 10:47

Har precis ätit denna Goa frukost.. :-) grymt trött idag.. Funderar på att sova lite till... ska jobba natt idag.. sen ledig tre dagar. då blir det dra till gbg och gå på arbetsintervju... och shoppa lite såklart ;-)

Av Terese - 21 juli 2012 06:55

Idag är man uppe tidigt.. inget man själv ville.. hade gärna legat kvar jämte Stefan.. men men måste till jobbet.. idag börjar man ju sju och slutar fem.. så tio timmars pass.. går nog fint.. sen blir det lite festande..men inte för mycket eftersom jag jobbar tio tummarna imorgon med..hehe.. men vi hörs senare idag..verkar bli en grymt fin dag..

Av Terese - 20 juli 2012 14:43

Så nu blir det cykla till jobbet.. blir sex timmar sen en runda med killen om han vill då ;-) firat mamma lite idag med hon fyller ju år..dock missar jag kalaset eftersom jag jobbar kvällen..men vi hörs om ett tag bye

Av Terese - 20 juli 2012 09:41

Jaha nu har man vaknat.. grymt trött alltså.. blir frukost nu sen jobba senare idag.. Efter jobbet blir det umgås med min pojkvän ... är ju bara tre dagar kvar sen drar han till Norge en vecka:-( hörs senare puss

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards