Alla inlägg under januari 2012

Av Terese - 31 januari 2012 19:42

Hej

Är ledig ganska mycket nu för gått ner i timmar på jobbet... och visst det är jätte nice för jag kan träna och hitta på mer saker... som just nu sitter man i gbg inte ofta man gör det... är hos en kompis och har just nu lägenheten för mig själv.. varit en helt ok dag diskat lite och tog en promenad i det fina men kalla vädret brrr så blev en dusch efter det... Nu sitter jag och uppdaterar min spellista lite på spoti.... ska bara komma på nya bra låtar går sådär...


Snart blir det kvällsmat.. blir pizza idag egengjord vet ni.. fan godare än när man köper... :) men kanske är för att jag gör den med lite hjälp.. ;) 


Jaha blir att åka hem imorgon för jag ska träna med syrran :) 11:30 tror jag det var ... sen blir det jobba några timmar... :) inte såååå kul..Blir girls night på lördag längtar redan.. ska bli nice att träffa tjejerna.. dock kan nog inte alla...fast vi kommer ha såå kul ändå... får bli allt för idag puss och kramar

xoxoxo  

Av Terese - 29 januari 2012 08:14

Shit nu var det några dagar sedan jag skrev här då.. men har haft fullt upp med att jobba arslet av mig ;)

Men lovar jag ska bli duktigare.. :)


Nu har man precis ätit frukost gott som fan ;)

Blivit dåligt med träning denna veckan med bara blivit 2 gånger... :( och för den träningsnarkoman som jag är sååå är det föööööör lite.. så ska bli mer ordning på detta nästa vecka.. Då blir det förhoppningsvis mån, ons, tors, fre och lör.. sen är det inget fel med att träna varje dag.. bara se till så man tränar olika muskler ;)


Ska åka skridskor mer nu med.. är faktiskt kul när man kan det... så den som vill får gärna åka med mig ;)

Just det ja .. tycker vi ska ha en girlsnight de som är med på det kan ju höra av sig.. längesedan jag träffade mina girls saknar ju dom ;) <3 <3 <3 Jag är ju ledig nu 2 helger i rad så hade varit superduper...  peace out

xoxoxo


Blev ett norskt denna gången :P

Hvis du ikke lykkes første gang, kan det tyde på at fiasko er mer din stil.
 


Av Terese - 22 januari 2012 18:46

Fan med kom på att klitte öppnar kl 14 så det sket sig ju :(.. får bli en promenad på morgonen då då ;) sen är syrran sjuk så blir träning med morsan och nathalie på kvällen :)

Av Terese - 22 januari 2012 16:21

Längtar till imorgon.. Ska ju jobba några timmar men sen blir det träning.. tror det blir två pass imorgon.. först ett träningspass på klitte med vikter och annat sen med mamma och syskonen på friskis :) Kommer nog bli jätte bra.. Har ju inte tränat på två dagar nu ju :/

inte alls beroende av träning ;)


Tänkte jag skulle börja lägga ut ett bra ordspråk varje dag med.. idag blir det detta ;)


Alla vill ha utveckling, men ingen vill ha förändring

Av Terese - 22 januari 2012 12:45

Nu vakna men ja eller för en stund sen.. för det var någon som stod och ropa i trappan på min syrra :S men gjorde inte så jätte mycket hade typ en halvtimma till som jag kunde sova.... känner mig lite groggy....blev ju bara 5 timmar sömn... nä nu blir det duschen sen frukost.. sen cyklen ner till jobbet.. lugnt att jobba idag faktiskt.. :) vi höres alla pussar love you all <3

Av Terese - 22 januari 2012 05:52

Känner att jag behöver skriva av mig lite..


Syrran säger hela tiden att jag har ändrats efter xxxxxx

men mitt svar är att jag inte har det men såklart man har det...?!?!?

Man lärde ju sig något.. man blev hårdare ja eller det ska väl föreställa det...att jag inte tar åt mig av något längre..

Man vill inte visa sig svag liksom..


men innerst inne är man ju samma person.. bara att den har försvunnit ett tag nu.. man vill liksom inte behöva bry sig om något egentligen men livet funkar inte riktigt så.. för om man visar en sådan sida då är man typ elak och självisk.. men jag tänker så här att jag har hela tiden innan bara tänkt på alla andra hur de mår och vad jag kan göra för att de ska må bättre och det funkar ju inte man ska ju tänka på sig själv först och främst.. vilket jag gör nu men såklart jag bryr mig om mina kompisar och skulle såklart hjälpa dom om de behövde det.. men denna gången kommer jag först.. så visst man kan väl tycka jag är självisk då...Sen tycker jag allt har pallat ur nu förtiden fattar inte vad som händer med visa men det är ju så man kan inte va likadan hela livet man ändras visa till sämre och andra till bättre.. Förhoppningsvis blir allt bra i slutändan...  ;P 


Men jag är stolt för den jag är och jag går min egen väg följer ingen :P

Nästan så man ska tacka personen som förstörde mitt liv (kändes det som då iallafall.. men egentligen fick den mig bara till att ta steget.. steget ut i världen... 

Måste säga det med att det var det bästa och sämsta som hänt i mitt liv... så ångrar verkligen inget trots man blev varnad innan ..  Men har nu lämnat allt sånt bakom mig..


Mitt liv börjar på nytt igen när jag lämnar Sverige det ska bli riktigt nice.. :P sen får man se var man hamnar kanske hamnar i Sverige igen i slutändan vem vet...  Nä nu blir det snart sängen ska bli riktigt gött.. kände att det blev lite för lite sömn igår.. fast kan ju inte få mer idag.. eftersom jag ska upp vid 13 ungefär... :/

Oj detta blev väldigt seriöst men men gött att skriva av sig...


peace out xoxo



Av Terese - 21 januari 2012 14:00

Jobbat i natt på grand ska jobba inatt med och söndag kväll... skönt när det är över sen.. V4 blir det jobb måndag och jobb natt på tors-lör heheh


Var en väldigt intressant natt men får inte gå in på några detaljer... Gick riktigt bra var inte alls trött och hade att göra till kl 5 skulle jag tro... hoppas det blir likadant idag... :) 


Tränade ju igår det gick bra men fanns ju inte allt men idag ska jag köra ett annat pass hoppas det går bättre :) sen bli det lite bastu med :) ca 9 timmar kvar till jobbet höres senare pusssssssssar 

xoxoxo


Av Terese - 20 januari 2012 19:32

Jaha nu har man inte skrivit här på två dagar typ... men inte hänt så mycket heller..  i förgår tog man bara det lungt.. och igår blev det ett träningspass på friskis med morsan.. vi hade en kille denna gången.. men han var riktigt duktig... jag svettades som en gris typ heheh... 


Idag fick det bli ett pass med mig själv eftersom ingen annan var sugen.. så stack till klitte och gjorde ett pass som jag fått från lina tror det tog bra.. dock fanns inte allt som jag behövde där men fick gå endå...  Träffade även Karin på gymmet det var trevligt vi hade en liten pratstund... fick mig att börja tänka på skolan .. längtar tillbaka lite faktiskt var så nice där.. :P 


Snart dra till jobbet med sticker nog ditt vid 21 så jag kan sola lite :) sen börjar jag kl 22-7 inget som jag ser fram emot men går säkert fort heheh 


vi höres säkert mer senare el imorgon peace out xoxoxo


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards